Ivar Høst med hans polske hjort som han vandt sammen med forbundsmesterskabet i Natur- og Jagtsti 2017. Privatfoto.

Udlodning af polsk hjortejagt ved FM i Natur- og Jagtsti

Alle, der har bestået jagtprøven, kan deltage ved årets forbundsmesterskab i Natur- og Jagtsti. Hovedpræmien (lodtrækning) er en hjortejagt i Polen inkl. hjort op til 4,99 kilo, sponsoreret af Diana Jagtrejser. Tilmeld dig med det samme og få denne unikke chance for en drømmerejse til udlandet.

Tekst: Jes Skadborg Mikkelsen

Konkurrencen afholdes lørdag den 3. august i forbindelse med Brahetrolleborg Game Fair. Alle deltagere får gratis adgang til Game Fair-området, og kan muntre sig med de mange jagtoplevelse på det flotte sydfynske gods. Du kan stille op i én af følgende rækker: Elite, Jæger eller Nyjæger, og der uddeles medaljer i alle tre rækker.

Tilmeld dig – klik her!

Unik jagtoplevelse

Der er nærmest ingen undskyldning for ikke at deltage ved årets forbundsmesterskab, da listen af jægerfordele er umådelig lang:

• Alle deltagere får et lod til udtrækning af hovedpræmien
  • Gratis adgang til Brahetrolleborg Game Fair
  • Gratis dagjagt (på lerduer) på Brahetrolleborg
  • Udbyg dine evner indenfor jægerhåndværket
  • Lær nyt om naturen og vildtet
  • Nyd det sociale fællesskab omkring jagten og puds formen af inden jagtsæsonen
  • Masser af udtrækspræmier og medaljer til de bedste

Mangler tilmeldinger – så kom frisk!

FM i Natur- og Jagtsti mangler tilmeldinger for at kunne gennemføres som planlagt. Derfor opfordres alle, der har lyst til at deltage, til at tilmelde sig snarest mulig. Torsdag den 4. juli er sidste dag for tilmelding, og uden minimum 25 deltagere aflyses arrangementet
Deltagerne kan stille op i én af tre klasser: Elite, Jæger eller Nyjæger. Derudover konkurreres der sideløbende i den prestigefyldte holdkonkurrence. Et hold består af fire personer, hvoraf de tre bedst placerede tæller.

Læs mere om reglerne – klik her!

Hold dig opdateret på Facebook

Meld dig ind i Jagtsti-Facebookgruppen ved at klikke her og hold dig opdateret om information angående Forbundsmesterskabet 2019.

Vi glæder os til at se dig!

Vinder af FM jagsti 2017, Ivar Høst, med sin præmie.  I 2019 er hjorten udtrækning blandt alle deltagere.Foto: Max Steinar.

Vinder af FM jagsti 2017, Ivar Høst, med sin præmie. I 2019 er hjorten udtrækning blandt alle deltagere.Foto: Max Steinar.