Udfordringer med indberetning af nedlagt vildt
Der er i øjeblikket fejl i indberetning af nedlagt vildt via Danmarks Jægerforbunds jagtjournal. Udviklerne arbejder på en løsning.
Flere brugere er i øjeblikket ramt af udfordringer med at indberette nedlagt vildt gennem Danmarks Jægerforbunds jagtjournal. Udfordringerne resulterer i at brugerne bliver mødt af fejlmeddelelsen ”Fejl, kunne ikke logge ind” eller en fejlside med beskeden ”Server error”, når de forsøger at indberette vildt til Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø (SGAV).
Udviklerne arbejder på at løse udfordringen, som højest sandsynligt skyldes fejl i styrelsens Mit Jagttegn. Vi kan desværre ikke sige noget om, hvornår fejlen bliver løst.
Oplever du udfordringer med at indberette nedlagt vildt?
Hvis du oplever fejl ved forsøg på indberetning af nedlagt vildt via jagtjournalen, er her nogle ting du skal være opmærksom på:
- Hvis du er i tvivl om du har indtastet den korrekte pinkode, kan du logge ind i Mit Jagttegn og ændre din pinkode under ”Min profil” -> ”Adgang til mine oplysninger fra eksterne apps”.
- Det er kun muligt at indberette fra én kilde. Hvis du allerede har indberettet vildt for jagtåret direkte i styrelsens system eller via en anden app, kan du derfor ikke indberette via Danmarks Jægerforbunds jagtjournal.