Offentliggjort den: 15. oktober 2024

Jæger nr. 8 er på gaden

Som medlem af jægerforbundet kan du i disse dage finde årets ottende udgave af Jæger i postkassen og online. Er du ikke medlem endnu, kan du læse den gratis appetitvækker her.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Det er blevet tid til årets ottende og næstsidste udgave af magasinet Jæger - Danmarks Jægerforbunds medlemsblad. Husk, at udgivelsesfrekvensen er ændret fra og med 2024, og at antallet af udgivelser af Jæger er reduceret fra 11 årlige numre til 9. Årsagen skal findes i en ny postlov, som sløjfer momskompensation på udbringning.

Du kan også orientere dig om årets udgivelsesfrekvenser på denne sideSkulle bladet mod forventning udeblive, skal du følge proceduren her. Foretrækker du at læse artiklen online, kan den læses her. Det kræver at du logger ind.

Du kan se frem til endnu et spændende blad med masser af gode historier over de 132 sider, vi har til dig igen i denne måned. Ud over alt det velkendte stof i bladet, handler månedens 20 sider lange tema om biodiversitet. Her forsøger vi at tage fat på de helt store spørgsmål. Danmarks Jægerforbunds perspektiv: Biodiversitet er forudsætning for vores jagtudøvelse – men også det dybere perspektiv: Biodiversitet er forudsætning for vores eksistens. Blandt andet stiller vi spørgsmålet: Hvordan kan du bidrage til biodiversiteten?

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan logge ind og få adgang til denne udgave af Jæger i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen inden for den nærmeste fremtid. Husk, at magasinet også kan læses via appen Jæger.

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Klik her og læs det gratis uddrag.