Offentliggjort den: 09. oktober 2023

Ny prøve-nul serie til jagttegnsundervisningen

Jagtprøver til undervisningsbrug (Q, R, S, T) klar på lager hos SEGES

Tekst: Jes Mikkelsen

Fire nye jagtprøver, i den meget benyttede prøve-nul serie fra Danmarks Jægerforbund, er nu på lager hos SEGES og klar til undervisningssæsonen. Alle prøver er i overensstemmelse med gældende undervisningslovgivning, og prøverne er et ideelt redskab til jagttegnsundervisningen, når kommende jægere skal have den fulde forståelse for den skriftlige jagtprøve.

Hver pakke indeholder fire forskellige jagtprøver (Q, R, S, T) i sæt af 25 stk. og leveres med retteark, hvilket giver i alt 100 prøver pr. pakke. Dette giver mulighed for solid undervisning og forberedelse.

Som jagttegnskursuslærere hos Danmarks Jægerforbund kan du registrere dig i netbutikken hos SEGES og derved få 15 % rabat på købet af alle materialer hos SEGES.

Gør jagttegnsundervisningen endnu mere meningsfuld og præcis med de nye jagtprøver. Besøg netbutik hos SEGES i dag og vær klar til at uddanne de kommende jægere på bedst mulige måde.