Offentliggjort den: 28. april 2023

Mini ERFA-møde og gratis adgang til Adventure-festival i København

Med kort aftræk har du som jagttegnskursuslærer i Danmarks Jægerforbund nu mulighed for fribillet til den nye store Adventure-festival i København 5.-7. maj.

Tekst: Mads Dragsbæk, Danmarks Jægerforbund

Så nærmer vi os, at årets ERFA-møder skydes i gang. I år lægger vi ud med noget helt nyt, nemlig et mini-ERFA i bededagsferien. Jægerforbundet er i år til stede på The Adventure Festival på Refshaleøen, sammen med pigerne bag Hunt & Hike, Trine og Rikke. DJ hjælper med at fortælle om de store eventyr og oplevelser, som jagttegn og jagt kan åbne op for, og selvfølgelig hvordan man kommer i gang med jagttegnet, og hvad der kræves for at bestå.

Jagttegnskursuslærere i Danmarks Jægerforbund har fået tildelt 25 fribilletter til festivalen, så eventyret bliver solidt forbundet til jagtens uddannelse. Derfor inviteres du til at deltage, så du kan mødes med undervisningskollegaer, og andre gæster på festivalen, for at få en snak om hvad der rør sig, samt give dit bud på hvad et jagttegn og ikke mindst jagttegnsundervisning kan betyde i jagten på store oplevelser. Ud over fribilletterne har DJ adgang til 100 halvpris-billetter, så du har rig mulighed for at invitere en jagtven med.

Billetterne bliver delt ud efter først-til-mølle-princip ved kontakt til Mads Dragsbæk på mpd@jaegerne.dk

Fribilletterne gælder for alle festivalens tre dage.

Du kan læse meget mere om Adventure-festivalen på linket HER.