Offentliggjort den: 22. august 2023

Kom på markvandringer i Sønder- og Nordjylland

Den 5. og 7. september inviteres alle interesserede på gratis og inspirerende markvandring med fokus på terrænpleje for markvildtet. Det sker i 9370 Hals og 6500 Vojens.

Uanset om du bor i Sønder- eller Nordjylland (eller et sted midt imellem) så har du nu chancen for at deltage i et spændende bedriftsbesøg på en ejendom, hvor vildtpleje og økonomi i planteavlen går op i en højere enhed. Der er tale om to forskellige markvandringer - én den 5. september i Hals umiddelbart nord for Limfjorden, og én i Vojens nær Haderslev.

I Hals finder arrangementet sted i samarbejde med Klitgaard Agro, DLF og Danmarks Jægerforbunds kreds 1, mens det i Vojens er Nis Christian Pors og Henrik Pors, DLF og Danmarks Jægerforbunds kreds 4, der står for arrangementet.

Læs mere om de to arrangementer, se program, adresser mv. her: