Offentliggjort den: 13. oktober 2023

Deltag i temakonkurrencen i oktober

Kunne du tænke dig at vinde et Deerhunter Excape Vinter sæt til en samlet værdi af kr. 5.699,96? Så deltag i konkurrencen her.

I hver udgave af Jæger 2023 har du mulighed for at vinde en fantastisk præmie fra én af vores mange samarbejdspartner. Svarerne kan du finde i Temasiderne, her på vores hjemmeside eller i appen Jæger.

Det eneste du skal gøre er, at besvare månedens spørgsmål og sende dit svar samt navn, adresse, telefonnummer og dit medlemsnummer til konkurrencer@jaegerne.dk inden tidsfristens udløb. Månedens spørgsmål og tidsfristen kan du se i det aktuelle Jæger. Konkurrencen kører sideløbende i magasinet Jæger, på Danmarks Jægerforbunds Facebook  og på vores Instagram. Du får ét lod for hver platform du deltager på og kan derfor max få 3 lodder i puljen.

Vinderen udtrækkes ved lodtrækning i slutningen af hver måned og får direkte besked, samt offentliggøres på vores Facebook, Instagram og her på hjemmesiden. Du skal være medlem af jægerforbundet for at deltage i konkurrencen og vil derfor skulle oplyse dit medlemsnummer for at modtage præmien. Ansatte hos Danmarks Jægerforbund kan ikke deltage i konkurrencen.

I denne måneds konkurrence kan du vinde følgende:

Deerhunter Excape Vinter sæt - Herre og Dame

• Excape Winter Jakke: kr. 2.799,99,-
  • Excape Winter Bukser: kr. 1.899,99,-
  • Excape Winter Kasket: kr. 399,99,-
  • Excape Winter Handsker: kr. 599,99,-
  • Samlet værdi: kr. 5.699,96,-

Det eneste, du skal gøre, er at besvare spørgsmålet herunder og sende dit svar samt navn, adresse, telefonnummer og medlemsnummer til konkurrencer@jaegerne.dk inden 24. oktober 2023 kl. 09.00:

Vinderen udtrækkes ved lodtrækning blandt alle indsendte korrekte svar onsdag den 25. oktober kl. 9.00.