Offentliggjort den: 30. juni 2023

Brahetrolleborg Game Fair 2023

Den 18.,19. og 20. august 2023 er det igen blevet tid til Danmarks helt store jagt-, fiske- og outdoormesse på Sydfyn. Kom og vær med, når det går løs.

Tekst og Foto: Jonas Nørregaard

Der er rigtig meget at opleve og være en del af på årets Brahetrolleborg Game Fair. Igen i år bliver messen stedet, hvor du kan se og mærke tidens tendenser og nyheder inden for grej, udstyr og beklædning. Men i høj grad også en event hvor oplevelser, konkurrencer, workshops, talks og god mad er i fokus.

Således er der i år hele tre store skydekonkurrencer: Blaser Group står som hovedsponsor for ”Sauer Brahetrolleborg Game Fair Fieldshooting cup 2023” med præmier for mere end 160.000 kr. SAKO Danmark står for ”Brahetrolleborg Game Fair Beretta Cup 2023” med præmier for mere end 150.000 kr. Danmarks Jægerforbund og Brahetrolleborg står får årets store jagtbue cup. I alt er der præmier til en værdi af mere end 350.000 kr. Til alle som tænker ja ja, men jeg er jo ikke mesterskytte: Vi trækker lod om præmier for cirka 100.000 kr. så alle har en chance for at komme hjem med fine sager og gode oplevelser.

Alle, der tilmelder sig skydningerne online, får i øvrigt 50 pct. rabat på entrebilletten.

Danmarks Jægerforbund er til stede med både med lokalafdelingen fra Kreds 5 og repræsentanter for projekt Bliv NaturligVis. Begge kommer til at indgå i en række aktiviteter, blandt andet en helt ny disciplin, nemlig jagtfeltskydning med luftgevær for børn.

Igen i år er det muligt at tage telt eller campingvogn med på en pop-up campingplads, der er oprettet til formålet. Så går man ikke glip af noget, og den ligger i gåafstand fra messe selve området. Se hele programmet for årets Brahetrolleborg Game Fair og køb din billet allerede nu på btgf.dk.