Offentliggjort den: 20. april 2023

Book skydetræning i Himmerland

Danmarks Jægerforbunds skydeskole på Flejsborg Skyttecenter er åben for booking. Læs mere her!

Skydeskolen på Flejsborg Skydecenter, Gattenvej 29 i 9640 Farsø tilbyder individuel skydeinstruktion til alle jægere, der ønsker at forbedre deres træfsikkerhed på jagt. På skydeskolen praktiseres øvelsesskydningen så jagtrelateret som muligt. Undervisningen tilrettelægges som individuel skydeinstruktion og dels som kurser.

Danmarks Jægerforbund tilbyder skydeinstruktion på to baner i Jylland - den ene på Flejsborg Skyttecenter og den anden på Kalø. Sidstnævnte holder dog lukket i juni, juli og august.