Offentliggjort den: 17. november 2023

Book en tid til planlægning af undervisning

DJ’s digitale undervisningskonsulent hjælper gerne med sparring om undervisning på Jagtprøven.dk

Tekst: Jes Mikkelsen

Jagtsæsonen er godt i gang, og for mange jagttegnskursuslærer betyder det også et velfortjent kort ophold i årshjulet for den teoretiske undervisning. Inden længe ved vi heldigvis, at et nyt hold håbefulde aspiranter banker på, for at få viden og indsigt i jagtens verden, og derfor planlægger mange undervisere i løbet af vinteren den kommende undervisningssæson.

Er du jagttegnskursuslærer i Danmarks Jægerforbund, kan du få vejledning og rådgivning omkring din jagttegnsundervisning. Kunne du have interesse i sparring omkring justering af din lektionsplan, eller vil du gerne blive endnu skarpere på, hvordan du bruger alle facetter af det elektroniske undervisningsunivers på Jagtprøven.dk, kan du kontakte DJ’s digitale undervisningskonsulent og lave en aftale.

Kontakt Mads Dragsbæk på mpd@jaegerne.dk og book en tid

Brug også supporten

Oplever dine aspiranter udfordringer med oprettelse af medlemskabet, skal du endelig opfordre dem til at benytte hjælpen på support@jagtproeven.dk Her sidder kyndig it-hjælp klar til at fikse problemerne. Supporten findes også på alle siderne på Jagtprøven.dk. I nederste højre hjørne finder du knappen med direkte kontakt til hjælpen.