Naturmødet i Hirtshals er i gang!

Naturmødet 2022: Årets Naturmøde er i dag løbet af stablen med et væld af debatter og aktiviteter i Hirtshals. Jægerforbundet var med.

Danmarks Jægerforbund deltog i dag på Naturmødet i tre debatter, der spændte fra biologisk mangfoldighed på landbrugsarealer over debat om jagtens eksistensberettigelse i et moderne samfund til, hvordan vi kan komme den ulovlige bekæmpelse af rovfugle til livs i Danmark. Se formand Claus Lind Christensens hilsen i den lille film i toppen af nyheden her.