Offentliggjort den: 24. februar 2022

Jobs i DJ: Politik- og pressekonsulent og journalist

Danmarks Jægerforbund søger nu to nye pressemedarbejdere - den ene med fokus på politisk kommunikation, den anden til redaktionen bag magasinet Jæger.

Er du journalist med interesse for politik og interessevaretagelse, politisk kommunikation og at finde og fortælle de gode historier? Eller er du en velskrivende skribent/journalist, har du erfaring med at redigere, og er du tilmed en erfaren jæger? Så har vi brug for din ansøgning til et spændende job i Danmarks Jægerforbund. Lige nu søger vi nemlig hele to nye medarbejdere i afdelingen for politik og kommunikation.

Læs mere om de to stillinger her:

• Konsulent med journalistisk baggrund til politik og presse
    I Danmarks Jægerforbund varetager vi jægernes politiske interesser lokalt, nationalt og internationalt. Det gør vi blandt andet gennem proaktiv kontakt til en række interessenter og medier om emner inden for natur, vildt og jagt. Til at understøtte vores team, der arbejder med politik og presse, søger vi nu en journalist, der kan bidrage til at løfte de mange spændende opgaver, teamet varetager.

• Journalist til magasinet Jæger
    På redaktionen leverer vi artikler og andet indhold til alle jægerforbundets medier, herunder Danmarks største jagtmagasin Jæger. Du får en vigtig rolle i teamet og kan se frem til at spændende og udviklende job, hvor du har gode muligheder for at bidrage til den rejse, vi er på, og hvor formidling af de gode historier på tværs af medierne understøtter jægerforbundets nye strategi God jagt i generationer.