Offentliggjort den: 05. oktober 2021

Lær Jagtprøven.dk at kende

Se optagelsen af webinaret om Jagtprøven.dk hjemme fra sofaen når det passer dig.

Tekst: Jes Mikkelsen

Det nye undervisningsunivers Jagtprøven.dk har nu været i luften en måneds tid, og lanceringen er forløbet meget positivt. Rigtig mange aspiranter og jagttegnskursuslærere har allerede taget den nye hjemmeside i brug, og knappenålene for både hold og jagttegnskursuslærere er begyndt at fylde godt på kortet på Jægerforbundets hjemmeside.

Har du endnu ikke været logget ind på siden, har du god grund til at glæde dig. Jagtprøven.dk er fyldt med indhold og detaljer, der bidrager til en solid og grundig uddannelse af de nye jægere.

Log ind med dine medlemsoplysninger

Adgang til Jagtprøven.dk er gratis for jagttegnskursuslærere. Du skal altså ikke gøre noget specielt eller registrere dig, før du kan komme ind til undervisningsuniverset. Du skal blot logge på med dine almindelige medlemsoplysninger fra Danmarks Jægerforbund.

Her kan du se eller gense webinaret om Jagtprøven.dk. Webinaret gennemgår detaljeret alle dele af hjemmesiden, og giver dig inspiration til hvordan du bruger Jagtprøven.dk som et aktiv i din jagttegnsundervisning.

Læs også: Nyt Jagtprøven.dk med gratis adgang for medlemmer af Danmarks Jægerforbund

Inviter dine aspiranter ind til Jagtprøven.dk

Som jagttegnskursuslærere kan du invitere dine aspiranter ind på Jagtprøven.dk. På den måde får i adgang til endnu flere muligheder for at planlægge undervisningen, sende tests til aspiranterne og kommunikere sammen med jeres eget forum.

Teknisk support hos Jægerforbundet

Skulle du få brug for teknisk support, kan du sende en mail direkte til support@jagtproeven.dk eller ringe til Jægerforbundet på 8887500. Spørg efter support til Jagtprøven.dk