Offentliggjort den: 28. maj 2020

Glæd dig til
sommerudgaven af Jæger

Nu kan du se frem til endnu et trykfrisk eksemplar af Jæger, som er på vej. Er du endnu ikke medlem af jægerforbundet, kan du læse en forkortet udgave af magasinet via linket i artiklen herunder.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Sommeren står for døren, og det samme gør årets sjette udgave af Jæger, som dækker månederne juni og juli, som i disse dage er på vej ud i postkasserne. Skulle bladet mod forventning udblive, skal du følge proceduren her.

Denne gang kan du blive klogere på bl.a. fældefangst af mårhund og andre rovpattedyr, og du kan dykke ned i vores store tema om udsætning. Som et eksempel på hvor forskelligt stof vi bringer, kan du ikke mindst glæde dig til historien om det dødbringende drivtømmer - krokodillen i Lake Kariba, Zimbabwe. Bemærk også, at sommernummeret byder på ikke færre end tre fremragende historier fra bukkejagten – her lige midt i sæsonen.

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan allerede nu logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen inden for den nærmeste fremtid. Husk, at både magasinet og medlemsbladet også kan læses via appen Jæger.

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du hver måned Jæger, direkte i din postkasse, samt har mulighed for at læse magasinet online.

Bliv medlem - klik her!

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 33 siders læsestof kvit og frit: