Offentliggjort den: 26. marts 2020

April-udgaven af
Jæger er på vej

Så kan du glæde dig til endnu et trykfrisk eksemplar af Jæger, som dog er en smule forsinket denne gang. Er du endnu ikke medlem af Danmarks Jægerforbund, kan du læse en forkortet udgave af magasinet via linket i artiklen herunder.

Tekst: Jacob Munkholm Jensen

Det er blevet forår, og årets fjerde udgave af Jæger er på vej. Efter planen skulle den være på vej ud i postkasserne allerede nu, men pga af forsinkelser i trykkeprocessen omdeles bladet først i perioden fra den 30. marts til den 3. april. Det beklager vi selvfølgelig.

Dog ligger magasinet allerede nu tilgængeligt online på medlemsnettet. Husk, at du som DJ-medlem også kan læse det via appen Jæger.

Denne måneds udgave af Jæger byder på hele 164 sider spændende jagtstof. Læs bl.a. en jagtreportage fra England, hvor det gælder det kinesiske vandrådyr - den næsten perfekte hjortevildtart. Læs også om havørnen, som i løbet af 25 år er vokset fra ét til op imod 100 par i Danmark. Vi tester også skydestiger og tegner et portræt af hunderacen grosser münsterländer.

Læs disse artikler og meget, meget mere i april-nummeret af Jæger.

Magasinet er online nu

Alle jer, der er medlemmer af jægerforbundet, kan som sagt allerede nu logge ind på medlemsnettet og få adgang til magasinet i en læse- og bladrevenlig online udgave - eller I kan læne jer tilbage og glæde jer til at den leveres i postkassen inden for den nærmeste fremtid.

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du hver måned Jæger, direkte i din postkasse, samt har mulighed for at læse magasinet online.

Bliv medlem - klik her!

Som sædvanlig har vi sammensat en gratis appetitvækker med nogle af historierne fra magasinet. Denne måned får du 40 siders læsestof kvit og frit: