Offentliggjort den: 05. august 2019

Nyt nodehæfte til jagthorn i webshoppen

Nu kan du finde et nyt nodehæfte til jagthorn i vores webshop. Nodehæftet er lavet, så det kan holde til at komme med på jagt og passer i lommen.

En nyt nodehæfte med de mest almindelige jagt- og brugssignaler, trykt på vejrbestandigt papir, er på vej. Og selvfølgeligt også i en størrelse, der er lige til at have i lommen.

Nodehæftet, der er trykt af Danmarks Jægerforbund, indeholder de 41 mest brugte signaler på jagt og har en praktisk spiralryg, så det er let at holde hæftet åben på de rigtige noder.

Hæftet kan købes for 95 kr. i jægerforbundes webshop. Noderne kan desuden findes på www.blæsjagthorn.dk