Offentliggjort den: 29. november 2019

Håndbog for Jægerråd - en håndsrækning

Håndbog for Jægerråd er tænkt som en hjælp til jægerråd, jægerrådsformænd og grønt rådsrepræsentanter i forhold til jægerrådets arbejde.

Danmarks Jægerforbund har udarbejdet en håndbog for jægerråd, som kan findes på medlemsnettet. Håndbogen er tænkt som en hjælp til jægerråd, jægerrådsformænd og grønt rådsrepræsentanter i forhold til jægerrådets arbejde.

Håndbogen består af en beskrivelse af jægerrådets ansvar og opgaver, de væsentligste opgaver som formand og grønt rådsrepræsentanter, inspiration til arbejdet og en række links til Jægerforbundets værktøjskasse for frivillige. Bogen vil dog aldrig kunne betragtes som fuldstændig, da der er stor forskel på, hvordan de enkelte jægerråd arbejder.

Når du er logget på medlemsnettet, kan du finde Håndbog for Jægerråd her.