Hvis magasinet Jæger udebliver

Som medlem af Danmarks Jægerforbund modtager du magasinet Jæger 9 gange om året. Her kan du se, hvad du skal gøre, hvis du ikke har modtaget Jæger.

Magasinet Jæger udsendes i cirka 70.000 eksemplarer 9 gange om året.

Jæger er et populært magasin, som mange af DJ’s medlemmer sætter stor pris på at læse. Derfor er det naturligvis ærgerligt, hvis Jæger ikke lander i postkassen, som forventet. Men det kan desværre ske. Læs her, hvad du skal gøre, hvis Jæger udebliver.

Hvornår udkommer Jæger?

I 2025 udkommer Jæger ud fra følgende plan:

  • Jæger nr. 1
    Omdeles fra mandag den 6. januar til og med fredag den 10. januar
  • Jæger nr. 2
    Omdeles fra mandag den 10. februar til og med fredag den 14. februar
  • Jæger nr. 3
    Omdeles fra mandag den 17. marts til og med fredag den 21. marts
  • Jæger nr. 4
    Omdeles fra tirsdag den 22. april til og med mandag den 28. maj
  • Jæger nr. 5
    Omdeles fra mandag den 2. juni til og med tirsdag den 10. juni
  • Jæger nr. 6
    Omdeles fra mandag den 28. juli til og med fredag den 1. august
  • Jæger nr. 7
    Omdeles fra mandag den 1. sept. til og med fredag den 5. sept.
  • Jæger nr. 8
    Omdeles fra mandag den 13. okt. til og med fredag den 17. okt.
  • Jæger nr. 9
    Omdeles fra mandag den 24. nov. til og med fredag den 28. nov.

Hvis du ikke modtager Jæger senest på den dato, der er vist som sidste distributionsdag i den pågældende udgave, så skal du kontakte Medlemsservice på medl@jaegerne.dk og lave en reklamation.

Hvordan leveres Jæger?

Magasinet Jæger distribueres med PostNord. PostNord har ret til at bruge op til 5 hverdage på levering landet over.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået Jæger?

Hvis du ikke modtager Jæger senest på den dato, der er vist som sidste distributionsdag i den pågældende udgave, vil vi sætte pris på at du laver en reklamation. Fra jægerforbundet side er der stor fokus på, at du skal være tilfreds med dit medlemskab, og du skal selvfølgelige have dit Jæger til tiden. Vi kan kun afhjælpe de problemer, vi ved eksisterer. Tøv derfor ikke med at kontakte os hvis du ikke modtager Jæger til tiden. Derved hjælper du både os og dig selv.

Via mail: Send en mail til Medlemsservice på medl@jaegerne.dk. I mailen skal du skrive:

  • Navn
  • Medlemsnummer
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Evt. bemærkninger omkring reklamationen.

Via sms: Send en sms til 1919.

  • Start din sms med at skrive ordet Jæger og så et mellemrum
  • Skriv derefter i din sms: Mangler blad nr. ? (skriv det blad du mangler) – samt dit navn, adresse og medlemsnummer.
  • Du modtager en retur-sms som kvittering
  • Medlemsservice modtager din besked og sender derpå Jæger afsted med posten
  • Det koster kun almindelig sms-takst at sende.

Via telefon: Alternativt kan du ringe ind til os på tlf. 88 88 75 00 - husk at have dit medlemsnummer klar.

Hvorfor er det vigtigt at du reklamerer

Fra Jægerforbundets side er der stor fokus på, at du skal være tilfreds med dit medlemskab, og du skal selvfølgelige have dit Jæger til tiden.

Men vi kan kun afhjælpe problemer, vi ved eksisterer, så kontakt os hvis du oplever, at du ikke modtager Jæger til tiden – derved hjælper du både os og dig selv.