Offentliggjort den: 24. juni 2024

Guldnål med diplom til Henrik Frost Rasmussen

Tekst: Mogens Elleby
Foto: Mogens Elleby

Guldnål til Henrik Frost Rasmussen ved Repræsentantskabsmødet i Vingsted 22-6-2024.

På Repræsentantskabsmødet i Vingsted 22-6-2024, var der hædersbevisning til Kreds 8´s tidligere hovedbestyrelsesmedlem Henrik Frost Rasmussen. Henrik sad i Danmarks Jægerforbunds hovedbestyrelse i hele 18 år, heraf de 14 år som forbundets næstformand. Henrik blev valgt ind i hovedbestyrelsen i en for jægerforbundet vanskelig tid, men med sit store organisatoriske overblik var Henrik en af de bærende kræfter, der igen fik Danmarks Jægerforbund på ret kurs, både rent politisk og administrativt.

Henrik fik for sit store engagement på både kredsniveau, nationalt niveau og ikke mindst internationale niveau, tildelt Danmarks Jægerforbunds allerøverste hædersbevisning, guldnålen med diplom. Det var en bevæget Henrik Frost Rasmussen, der med stående klapsalver fra alle de godt 400 delegerede, gæster, medarbejdere m.m., der modtog guldnålen. Hædersbevisningen blev overrakt af forbundets formand Claus Lind Christensen, for hans mangeårige store indsats for Danmarks Jægerforbund og Danmarks jægere.

Se div indlæg fra mødet på forbundets hjemmeside.

ME.