Regionale Facebookgrupper

Nyjægerudvalget i Danmarks Jægerforbund arrangerer hvert år nyjægerjagter over hele landet i samarbejde med forsvaret, så årets nye jægere kan få god mulighed for at komme godt i gang med jagten. Hvor og hvornår jagterne løber ad stablen varierer lidt fra år til år, men informationer og tilmelding foregår via kredsenes FB-grupper.

På siden her kan du finde din regionale gruppe og melde dig ind. Vi glæder os til at tage imod dig, og hjælpe dig godt videre. Nederst på siden finder du nyjægerkalenderen, hvor du kan se alle de arrangementer som landets jagtforeninger laver, som er direkte målrettet dig som nyjæger.

Meld dig ind i de regionale Facebookgrupper og få adgang til netværk, jagt- og naturoplevelser.

Nyjæger Kreds 1 under Danmarks Jægerforbund

Nyjæger Kreds 2 under Danmarks Jægerforbund

Nyjæger Kreds 3 under Danmarks Jægerforbund

Nyjæger kreds 4 Danmarks jægerforbund.

FB-grupper fra kreds 5,6,7 og 8 er på vej. Du kan altid kontakte din regionale nyjægerkoordinator og spørge om nyjægerjagterne som afholdes sammen med forsvaret.

- hvilken kreds hører jeg til?

Nyjægerkalender - arrangementer nær dig

Find alle arrangementer og tilbud for nyjægere i Danmarks Jægerforbund. Arrangementerne finder sted i hele Danmark, og der kommer hele tiden flere til.