Kursusbetingelser

Når du tilmelder dig et kursus i Danmarks Jægerforbund er der en række betingelser. Dem kan du læse mere om her.

Tilmelding

Når du har fundet det kursus, som du gerne vil deltage på (under "aktuelle kurser"), tryk på knappen "Tilmelding”. Udfyld alle felter. Send herefter tilmeldingen, og du vil på den anførte mailadresse modtage en ordrebekræftelse. Såfremt du ikke modtager en mail med bekræftelse på din tilmelding, bedes du rette henvendelse til Uddannelses- og Rådgivningsafdelingen på kurser@jaegerne.dk 

Vær opmærksom på, at der på en del kurser er forskel på prisen for henholdsvis medlemmer og ikke-medlemmer. For at få medlemsrabat er det vigtigt, at du logger ind med dit medlemsnummer ved tilmelding.

Yderligere info om kurset

Lige efter deadline for tilmelding på kurset vil du modtage yderligere information på mail.

Betaling

Danmarks Jægerforbund benytter tilmeldings/betalingssystemet EventIT til håndtering af kurser.

Afbudsregler

Ved afbud op til 14 dage før kursusstart tilbagebetales kursusgebyret. Ved afbud senere end 14 dage før kursusstart tilbagebetales kursusgebyret ikke – dette gælder også ved sygdom.

Hvis et kursus aflyses, grundet for få deltagere eller andre årsager fra vores side, tilbagebetales kursusgebyret til det kontonr., hvorfra kurset er betalt.

Melder du afbud mindre end 14 dage før kurset, bedes du give os besked på kurser@jaegerne.dk. Vi informerer underviser om dit fravær.

Reglerne for afbud hænger sammen med de kontraktlige økonomiske forpligtigelser i kursusplanlægningen.

Vær opmærksom på, at der kan være andre afbudsregler i de tilfælde, hvor kurset udbydes og afholdes af en lokal samarbejdspartner.